جاذبه های گردشگری دبی
نوشته شده توسط : هانیه بیدی

آکواریوم دبی

از زیباترین و جذاب ترین مکان های دیدنی دبی آکواریوم آن است که جزء بزرگ ترین آکواریوم در جهان است. در این آکواریوم ده میلیون لیتر آب و بیش از سی و سه هزار نوع جانور آبزی, باغ  وحش دریایی, مانند اختاپوسهای بزرگ دریایی،کروکودیلها،سمورهای آبی،شیر ماهی،اسب آبی و .... می باشد. در قسمت دیگر آکواریوم دبی انواع سوسمارها،مارهای خزنده و مارمولکها وجود دارند. این آکواریوم دارای طول پنجاه متر و عرض بیست متر و ارتفاع یازده متر نیز هست. مسافران تور دبی سوار بر قایق میتوانند بر روی اب حرکت کنند و از منظره زیبای آکواریوم لذت ببرند. تونل این آکواریوم دارای طول چهل و هشت متر است و شما در این تونل میتوانید به تماشای این آکواریو بزرگ بپردازید. 

 

باغ معجزه دبی

این باغ بی همتای دبی از زیباترین باغ های توریستی در گیتی است که به طور متفاوت و خاصی در دبی ساخته شده است. انواع گل ها در طرح و رنگ گوناگون با مهندسی زیبا در این باغ پیمان داده شده اند. تنوع رنگ ها در این باغ بسیار بالا می باشد به طوری که نمی شود گفت با وجود ۴۵ میلیون گل، چه رنگ هایی در جوار هم ایجاد شده اند و محیط را زیبا تر کرده اند. این محل دارای سرویس بهداشتی، کافه و نماز خانه برای رفاه حال گردشگران تور دبی نیز می باشد.

برج ساعت دیره دبی

از مکان های دیدنی و جذاب دبی برج ساعت دیره است که در منطقهٔ شرقی دبی به نام دیره قرار گرفته است. دیره نام یک فلکه در امارات متحده عربی است که در سال ۱۹۶۴ ساخته شده است. برج ساعت دیره دبی از نظر تجاری بسیار اهمیت دارد و مسافران تور دبی آن را به عنوان میدان ساعت می دانند. این برج توسط یک طراح در خارج از کشور طراحی شده و توسط یک معمار داخل کشور ساخته شده است. برج ساعت دیره دبی مورد توجه بسیاری از مسافران تور دبی قرار گرفته است. 

مطالب مرتبط:

تور دبی پاییز 95

تور دبی آبان 95

تور دبی آذر 95

تور دبی زمستان 95

تور دبی دی 95

تور دبی بهمن 95

تور دبی اسفند 95

تور دبی نوروز 96





:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری دبی, بهترین جاذبه های گردشگری دبی, مکان های گردشگری دبی, جاذبه های دیدنی و گردشگری دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 16
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 آبان 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: